شناسهٔ خبر: 92629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با وجود کمبود اعتبارات؛

پروژه های راه و شهرسازی شرق فارس فعال هستند

راهسازی همدان مدیر کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات مالی پروژه ها و موانع متعدد پروژه های راهسازی در شرق فارس فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس در سفر یک روزه به شهرستان نی ریز و بازدید از محورهای مواصلاتی و پروژه های راهسازی شرق استان که نماینده مردم شهرستانهای نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نی ریز و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند گفت: یکی از مهمترین پروژه های راهسازی در استان  پروژه تعریض و چهارخطه کردن گردنه لایرز است که در محور مواصلاتی استانهای فارس و کرمان قرار دارد.

 زاهدی خاطرنشان ساخت: پروژه محور بزرگراهی پلیس راه فسا – استهبان – نی ریز – قطرویه – سیرجان به طول ۲۶۰ کیلومتر که ۲۰۰ کیلومتر آن در استان فارس و مابقی در استان کرمان واقع شده است.

وی ادامه داد: تعریض و چهارخطه کردن گردنه پرحادثه لایرز به عنوان یکی از مهمترین و پرهزینه ترین بخشهای این پروژه محسوب می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: همه تلاش ما بر این است که این پروژه مهم را زودتر به بهره برداری برسانیم که در صورت رفع مشکلات  اساسی کمبود قیر و سیمان و رفع معارض و آزادسازی زمینهای اطراف به این مهم دست خواهیم یافت.