شناسهٔ خبر: 92683 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با مشارکت سازمان‌های منطقه آزاد ماکو و آب منطقه ای استان صورت پذیرفت؛

انجام بیش از ۹۲ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در آذربایجان غربی

روکش آسفالت راه روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام ۹۲ کیلومتر روکش آسفالت با مشارکت سازمان‌های منطقه آزاد ماکو و آب منطقه ای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان‌غربی)، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: افزون بر ۹۲ کیلومتر عملیات روکش آسفالت محورهای استان با مبلغ قرارداد نزدیک به ۱۸۶ میلیارد ریال در حال اجراست، که  ۸۱ کیلومتر این عملیات با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو و ۱۱ کیلومتر عملیات روکش آسفالت با همکاری سازمان آب منطقه ای استان در شهرستان اشنویه از جمله مهم‌ترین پروژه های مشارکتی در حال انجام است.

 شکری افزود: عملیات روکش آسفالت با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو در محورهای گیت ورودی به منطقه تا مرگنلر،  ماکو - مرگنلر - گیت و قطعه دوم  محور مرگنلر - ماکو - بازرگان در دست اقدام است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: روکش آسفالت محور اشنویه - پیرانشهر و سد چپرآباد نیز به طول ۱۱ کیلومتر با همکاری سازمان آب منطقه ای آذربایجان غربی برای بهسازی و دسترسی ایمن در این محور صورت می گیرد.

 این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به طول راه های استان انجام پروژه های مشارکتی نقش بسزایی در تسریع پروژه های راهداری و به تبع آن ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان خواهد داشت که امید است این روند گسترش یافته و تداوم داشته باشد.