شناسهٔ خبر: 92720 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد؛

انتخاب هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی همدان

شرایط-ثبت-نام-آزمون-نظام-مهندسی.jpg معاون مسکن و ساختمان ادراه کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: براساس نظام نامه ابلاغی انتخابات نهمین دوره هیأت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها و از طریق رأی گیری ۷ نفر از مهندسان به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان( همدان)، مجید صالحی امیر در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی استان، با اشاره به زمان برگزاری این انتخابات در شهریورماه امسال گفت:  بر اساس نظام نامه انتخابات تعداد ۱۴ نفر از اعضای سازمان بر اساس صلاحیت و حسن سابقه و سایر معیار های نظام نامه انتخابات، توسط دستگاه نظارت استان انتخاب و به جلسه دعوت شده اند و از طریق رأی گیری اعضا بین خود،۷ نفر به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان افزود: از اعضای منتخب انتظار می رود، روند برگزاری انتخابات را به دور از هرگونه حاشیه و با رعایت عدل و انصاف پیگیری نمایند و مسئولیت و تعهدی که برعهده آنها گذاشته می شود با برگزاری یک انتخابات سالم، به نحو شایسته به سرانجام برسد.

صالحی امیر اظهار داشت: احکام اعضای منتخب هیأت اجرایی توسط مدیر کل راه و شهرسازی  به عنوان رییس دستگاه نظارت برانتخابات  استان صادر و پس از آن روند اجرای انتخابات به طور رسمی آغاز می شود و در نهایت بر اساس برنامه زمان بندی ،انتخابات در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس شیوه نامه، مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان رییس دستگاه نظارت و معاون مسکن و ساختمان ومعاون املاک و حقوقی و رئیس اداره نظام مهندسی، رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهر سازی نیز اعضای هیئت نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسی هستند.

در این جلسه با رأی حاضران، آقایان مهندسین؛ شوشتری، حمیدی، زین العابدینی، قلار، سلیمی، قیاسوند، الوانیان به عنوان عضو هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی استان انتخاب شدند.