شناسهٔ خبر: 92741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به وقوع سیلاب؛

تلاش راهداران مازندران برای پاکسازی و بازگشایی محورهای کوهستانی ستودنی بود

سیل مازندران سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: در پی بارشهای شدید و وقوع سیلاب در محورهای کوهستانی از جمله محور هراز-سوادکوه و کندوان، تلاش و حضور به موقع راهداران برای بازگشایی و ایمن سازی راه های مذکور ستودنی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(مازندران)، اسماعیل فولادی سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: راهداران استان به همراه تجهیزات کامل راهداری از همان ابتدای وقوع سیلاب در محورهای کوهستانی مستقر شدند.

 وی خاطر نشان ساخت: بیش از ۳۰ راهدار با ۲۰دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب اکیپ های راهداری برای انجام عملیات ریزش برداری و پاکسازی  مشغول فعالیت بودند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران منطقه های درگیر را در محور هراز از امامزاده هاشم تا دو راهی بلده، محور سوادکوه تنگه ابوالقیس-جوارم دوگل و محور کندوان از کف هزار چم تا تونل کندوان عنوان کرد.

 فولادی تاکید کرد: با توجه به تداوم این شرایط تا ۱۵ اردیبهشت راهداران این استان به صورت آماده باش با بکار گیری تمام تجهیزات در طول محورهای استان خصوصا محور های شریانی و کوهستانی حضور مستمر و فعال دارند.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند، همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.