شناسهٔ خبر: 92826 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان با شرایط ویژه و محدود

کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اعمال محدودیت های کرونایی باعث کاهش یافتن تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان شده است و تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان بدون برگه تست کرونا امکان پذیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی درباره تردد مسافران از ابتدای امسال تاکنون در پایانه مرزی پرویزخان گفت: یک هزار و ۶۹۵ نفر مسافر از این پایانه مرزی تردد داشته اند.

وی در ادامه افزود: از مجموع تردد هزار و ۶۹۵ نفر۷۷۰ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان به کشور ایران وارد شده و ۹۲۵ نفر از آن خارج شده اند.

کرمی تصریح کرد: شمار مسافران ایرانی که به پایانه مرزی پرویزخان وارد شدند ۵۶۷ نفر و ۶۳۲ نفر مسافر ایرانی نیز از کشور خارج شده اند.

وی افزود: از ابتدای فروردین ماه ۲۰۳ نفر از اتباع عراقی به کشور وارد شده اند و ۲۹۳ نفر از کشور خارج شده اند.

کرمی اظهار کرد: تردد مسافر از پایانه های مرزی استان کرمانشاه بعد از شیوع ویروس کرونا و به دلیل محدودیت های موجود کاهش بسیار قابل ملاحظه ای داشته است، هم اکنون برای تردد بدون مشکل مسافران، دستورالعمل های بهداشتی اجرا می‌شود.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه و ضد عفونی گیت های ورودی و خروجی پیگیری و استقرار اداره بهداشت و درمان استان جهت کنترل موارد بهداشتی در پایانه‌های مرزی افزود: این اداره کل شرایط معاینه و تست سلامت بهداشتی رانندگان و اجرای مقررات و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا را فراهم کرده است.