شناسهٔ خبر: 92886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارتقای استاندارد آزادراه ارومیه- تبریز با مشارکت بخش خصوصی

مالیاتی نشست جذب سرمایه‌گذاری در تکمیل پروژه‌های راهسازی با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در تکمیل تقاطع های غیرهمسطح آزادراه ارومیه-تبریز تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، نشست جذب سرمایه‌گذاری در تکمیل پروژه‌های راهسازی با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در تکمیل تقاطع های غیرهمسطح آزادراه ارومیه-تبریز  با حضور وحید جلال‌زاده نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، مدیرکل امور مالیاتی استان و سرمایه‌گذار برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این نشست گفت: توسعه زیرساخت های حمل و نقل یکی از اولویتهای مجموعه راه و شهرسازی است، به ویژه تکمیل آزادراه ارومیه- تبریز که در مسیر توسعه حمل و نقل بین المللی منطقه قرار دارد.

سیدمحسن حمزه لو گفت: پیش از این با استفاده از روش های جایگزین در زمینه تأمین و جذب سرمایه‌گذاری گام‌های موثرتری در سرعت‌دهی به پروژه های راهسازی از جمله کریدور بزرگراهی غرب کشور برداشته شده است و در حال حاضر رایزینی با سرمایه‌گذار برای تکمیل تقاطع های غیرهمسطح آزادراه ارومیه-تبریز انجام شد چرا که اتمام این ابنیه‌های فنی در ایمن‌سازی و افزایش کیفیت آزادراه تاثیرگذار است.

فراتر از این، آزادراه ارومیه-تبریز مسیر ترانزیت کالا و مسافر از پایانه مرزی سرو را گسترش می‌دهد و مطمئنا تکمیل آن برای شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای شمال غرب کشور حیاتی است.