شناسهٔ خبر: 92968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد؛

آغاز تحویل ۴۰۸ واحد مسکن مهر شهرک ابریشم البرز

مسکن مهر کرج مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: ۴۰۸ واحد مسکن مهر به میمنت عید سعید فطر تحویل متقاضیان مسکن مهر (شهرک ابریشم) می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: ۴۰۸ واحد مسکن مهر به میمنت عید سعید فطر تحویل متقاضیان مسکن مهر (شهرک ابریشم) می شود.

وی افزود: تعداد ۴۰۸ واحد از واحدهای پروژه نیارش دژ ۳(پارس سرزمین ماهان ۳) واقع در شهرک ابریشم کرج که به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است به متقاضیان مسکن مهر تحویل می‌شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: این پروژه دارای ۳ فاز بوده که فاز سوم آن در حال حاضر آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان و فازهای یک و دو آن نیز در حال تکمیل است و در آینده ای نزدیک کار واگذاری واحدها انجام خواهد شد.
خالقی ضمن اشاره به سایر پروژه های ناتمام مسکن مهر در استان به تشریح پروژه های فعال در مسکن مهر پرداخت و گفت: در مسکن مهر شهرک ابریشم سه مجموعه در حال تکمیل وجود دارد که سعی و تلاش ما بر این است که با جدیت و پشتکار لازم تمام موانع موجود بر سر راه را مرتفع نمائیم و کار را به پایان برسانیم و این قشر محروم را که سالیان متمادی منتظر مانده اند را خانه دار کنیم .
وی همچنین اضافه کرد: در مسکن مهر شهرک البرز(ماهدشت) نیز ۴ پروژه نا تمام وجود دارد که مراحل نهائی ساخت(نصب انشعابات) را می‌گذراند و در آینده ای بسیار نزدیک به خواست خداوند متعال شاهد بهره برداری و تحویل این واحد ها به متقاضیان مسکن مهر خواهیم بود .
مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در این گزارش با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی در تکمیل هر چه سریعتر واحدهای ناتمام مسکن مهر گفت: سیاست دولت تدبیر و امید به اتمام رساندن کلیه واحد های مسکن مهر ناتمام در سریعترین زمان است و مجموعه همکاران این اداره کل تمامی تلاش خود را بر این وظیفه معطوف کرده اند و از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد .

خالقی خاطرنشان کرد پیمانکاران مسکن مهر نیز دغدغه تامین اعتبار ساخت نداشته باشند چرا که هیچ مشکل مالی در این زمینه وجود ندارد و پرداختها به موقع انجام خواهد شد تا خللی در جریان تکمیل واحدها پیش نیاید و انشاالله همه این واحد ها تا پایان دولت تدبیر و امید تحویل متقاضیان مسکن مهر خواهد شد.