شناسهٔ خبر: 93017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خرداد ماه امسال صورت می پذیرد؛

افتتاح بیش از ۱۲ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- خاش و پل بزرگ ماشکید

بازدید از بزرگراه خاش زاهدان مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در بازدید استاندار از بزرگراه زاهدان- خاش اعلام کرد: این پروژه همراه با پل بزرگ ماشکید خرداد ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در بازدید استاندار از بزرگراه زاهدان- خاش اعلام کرد: این پروژه همراه با پل بزرگ ماشکید خرداد ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 عطاءاله اکبری با اعلام این مطلب که اقدامات صورت گرفته در خصوص تامین منابع مالی در دو سال گذشته نتیجه داده و در حوزه ساخت بزرگراه ها در استان فعالیت های عمرانی خوبی در حال انجام است افزود: در ادامه اقدامات عمرانی سال گذشته آماده می‌شویم  که ۱۲ کیلومتر از قطعه یک زاهدان_ خاش و پل بزرگ ماشکید را با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد تومان به بهره‌ برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که با بهره‌ برداری از این پروژه محورهای مهم مواصلاتی ورودی به مرکز استان دوبانده خواهد شد این اقدام را قدمی مهم در کاستن بار ترافیکی دانست و تأکید کرد در شش ماهه اول سال نیز شاهد بهره‌برداری از بزرگراه های ساخته شده جدید خواهیم بود.