شناسهٔ خبر: 93166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

روابط عمومی‌ها به نحوی عمل کنند تا مردم خدمات انجام شده را لمس کنند

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی باید به نحوی عمل کنند تا مردم خدمات انجام شده را لمس و با زبان ساده در جریان آن قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در آستانه روز جهانی ارتباطات و آغاز هفته روابط عمومی در نشست با شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  راه و شهرسازی استان اردبیل به رغم گستردگی حوزه فعالیت در یک سال اخیر شایسته عمل کرده و توانسته است جایگاه سوم را در بین استان‌های کشور به دست آورد.

وی تعامل و همراهی با رسانه‌های استان را یکی از مزایای اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان دانست و خاطرنشان کرد: بنده بارها اعلام کردم که در کنار ارتباط با رسانه‌ها به نحوی عمل کنند تا ما دین خود را به فعالان اصحاب رسانه ادا کرده و در کنار همه کارهای سخت و پیچیده در حوزه عمرانی و خدماتی بتوانیم در سنگر اطلاع‌رسانی درست و شایسته عمل کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در چند سال اخیر به رغم همه مشکلات و تنگناها احداث بزرگراه در استان اردبیل سرعت بیشتری گرفته و در حال حاضر احداث بیش از ۳۰۰ کیلومتر در اولویت برنامه‌های راه و شهرسازی قرار دارد.

حیدری این کار سنگین دامنه‌دار را نیازمند هماهنگی‌ها و همراهی عاشقانه استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کرد و گفت: استاندار اردبیل حتی جلوتر از مجموعه راه و شهرسازی دلسوز و پیگیر پروژه‌های حوزه راه است و گاه به صورت شخصی و بدون برنامه قبلی از توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل بازدید کرده و در جریان روند کارها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همه این فعالیت‌ها باید به دور از نگاه سیاسی، درست و واقع‌بینانه منعکس شود تا همه با فعالیت‌های انجام شده آشنا شده و بدانند که در حال حاضر تمام راه‌های شریانی استان از غرب تا شرق و جنوب تا شمال دارای ردیف ملی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: نقش روابط عمومی در انعکاس و تبیین این عملکردها به نحوی است تا مردم با تمام وجود فعالیت‌های انجام شده را لمس کرده و در جریان خدمات راه و شهرسازی قرار گیرند.

حیدری استان اردبیل را استانی پیشرو در استفاده از منابع ماده ۵۶ و تسهیلات بانکی اعلام و خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان اردبیل مربوط به حوزه راه است در حالی که در سفرهای گذشته چنین چیزی سابقه نداشته و ما برخلاف سایر استان‌ها بیشترین منابع را در حوزه راه و راه‌آهن دریافت می‌کنیم.

وی گفت: اعتبارات حوزه راه‌ها در سال ۹۹ به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته به طوری که در سال‌های اخیر افزایش تخصیص اعتبار به راه‌های استان اردبیل تا ۲۰ برابر نسبت به ۴ سال گذشته اتفاق افتاده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نمونه این پروژه‌ها را احداث تونل دوم محور اردبیل به آستارا اعلام کرد و افزود: کار عمرانی در این پروژه به سرعت در حال انجام است و ۱۰۰مترعملیات حفاری از مسیر تونل اجرایی شده که انتظار می‌رود با اتمام حفاری تا پایان امسال از تونل دوم و باند احداثی عبور داده شود.

حیدری ادامه داد: در جذب اعتبارات ملی با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و سایر مسئولان در حوزه راه سنگ تمام گذاشتیم به طوری که در محور پارس‌آباد به سربند و سربند به مشگین‌شهر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان منابع هزینه خواهد شد.