شناسهٔ خبر: 93193 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی:

رمز موفقیت در عصر حاضر عبور از فضای سنتی به مدرن و دسترسی به فضای ارتباطی نوین است

تجلیل رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک روز ارتباطات و هفته روابط‌عمومی و تاکید بر اخلاق‌مداری، عبور از فضای سنتی به مدرن و دسترسی به فضای ارتباطی نوین را ضرورتی برای روابط عمومی‌ها در عصر جدید، برشمرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدقاسم بی‌نیاز رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در نشست ویدئو کنفرانسی مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و آغاز هفته روابط عمومی برگزار شد ضمن تبریک این روز بر اخلاق‌مداری روابط‌عمومی‌ها به منظور تغییر نگرش و رفتار مخاطب و کسب همراهی عموم مردم، تاکید کرد.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، گفت: روابط‌ عمومی‌ها با اخلاق‌مداری می‌توانند سبب تغییر نگرش و رفتار مخاطب و کسب همراهی عموم مردم شوند.

بی‌نیاز ضمن اعلام این مطلب که موفق‌ترین شبکه‌سازی ارتباطی مربوط به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، افزود: عبور از فضای سنتی به مدرن، دسترسی به فضای ارتباطی نوین و استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای و ارتباطی از ویژگی‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که شایسته است دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی نیز چنین روندی را در برنامه ارتباطی خود قرار دهند.

ببینید|تجلیل رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

وی خاطرنشان کرد: امروز به لطف مدیران معتقد به روابط‌عمومی و بدنه کارشناسی توانمند، تصویر مناسبی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در افکار عمومی ترسیم شده است که می‌تواند سرلوحه دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه باشد.

بی‌نیاز بر اصلاح و ارتقای ساختار روابط عمومی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به دامنه گسترده فعالیت و کار شبانه‌روزی در آن سازمان تاکید کرد.

به گفته رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، هرکجا روابط‌عمومی با قدرت و به عنوان ستون و بال مشورتی مدیریت عمل کرد، فواید آن عاید سازمان مربوطه شده است.