شناسهٔ خبر: 93201 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

سازمان ملی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

از سال گذشته و با شروع بحران کرونا در جهان نقش ابزارهای ارتباطی و تسهیل کننده برقراری ارتباطات از راه دور بیش از پیش در میان مردم، صاحبان مشاغل و کارکنان هر سازمانی اهمیت یافته است. این نقش ارتباطی از وظایف و کارکردهای مستقیم روابط عمومی است.

در حقیقت بیماری کرونا با تمامی مصایب و رنج‌هایی که به تمامی جوامع بشری تحمیل کرد این نکته را بیش از پیش به همه ما یادآوری کرد که بدون یافتن روش‌های نوین و هوشمند در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی، نیازهای اساسی در زندگی روزمره یا حرفه‌ای ما به شکلی جدی در معرض خطر قرار می‌گیرد و از همین رهگذر نقش خطیر روابط عمومی‌ها بعنوان تسهیل کننده روابط درون و بیرون هر سازمان برای ما آشکار می‌شود.

همین نقش در حوزه مسکن و پیشبرد سیاست‌های کلی دولت به وضوح هم قابل ملاحظه است. اطلاع رسانی دقیق و شفاف و به موقع راهکار مناسبی برای رفع بحران‌ها و تنظیم بازار مسکن پدید می‌آورد. در همین راستا از زمان شروع طرح مسکن مهر مهم‌ترین دغدغه ما در جریان قرار دادن آحاد مردم در دستاوردهای این طرح بود که این کار بدون تلاش‌ها و تخصص نیروهای روابط عمومی تمامی مجموعه وزارت راه و شهرسازی ممکن نبود.

لذا ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی تلاشگران این عرصه خطیر تبریک می‌گویم و امیدوارم همواره در انجام وظایف و ماموریت‌هایشان موفق و پیروز باشند.