شناسهٔ خبر: 93202 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت. در متن پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت این روز آمده است:

علم ارتباطات و رویکرد روابط‌ عمومی‌ها در سال ۱۴۰۰ با شعار «روابط‌ عمومی؛ عامل پیوندها، مانع گسست‌‌ها» همزمان با کنش‌گری فعال آن‌ها در اطلاع‌رسانی دوران کرونا و رونق ارتباطات برخط، بر پایه مسئولیت اجتماعی؛ شامل لایه‌های جلب اعتماد افکار عمومی و اقناع آن‌ها با تولید گزارش و اخبار در مورد عملکرد سازمان و خدمات آن قرار گرفته است.

توجه جدی به فرهنگ سلامت محور، شفافیت، مسئولیت‌پذیری، اتحاد، همکاری و جلب اعتماد مردم، سرعت عمل و همبستگی با تدوین راهبرد ارتباطی در دوران کرونا و حتی پسا کرونا توسط روابط عمومی‌ها، در ارتباط درون و برون سازمانی، آن‌ها را از اهمیت مضاعف برخوردار کرده است.

روابط عمومی مجموعه‌ای از تلاش‌ها و اقدامات آگاهانه، مبتنی بر برنامه‌ريزی به منظور گفت‌وگوی ملی و کسب تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطبان است كه استراتژي‌ها و راهبردها، در يافتن علايق مخاطبان و انتقال پيام وزارت راه و شهرسازی به آن‌ها كمک می‌كند.

اطلاع رسانی آغاز عملیات و واگذاری مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح‌های مسکن مهر، خطوط ریلی، بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها، بیمارستان‌ها و پایانه‌های مسافری و طرح‌های متعدد دیگر در ایام شیوع کرونا و همراهی و همدلی با آحاد جامعه، تمامی جلوه‌گر سخت کوشی کارکنان مجموعه روابط عمومی حوزه راه و شهرسازی در یک سال گذشته بود.

بدون شک اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع دستاوردهای حاصل شده در کلیه زیر بخش‌های حمل و نقل، مسکن، شهرسازی و زیرساخت‌ها، مرهون تلاش‌های بی وقفه و صادقانه همکاران ارجمند در خانواده بزرگ روابط عمومی‌های راه و شهرسازی در سراسر کشور است.

در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از همه کارکنان بخش‌های ارتباطات و اطلاع‌رسانی که با علاقه‌مندی و تلاش بی‌وقفه مشغول به خدمتگزاری و پيشبرد اهداف وزارت متبوع  هستند تشكر و قدردانی می‌نمايم و  از پيشگاه خداوند بزرگ بهروزی و كامروايی شما را خواستارم.