شناسهٔ خبر: 93289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دستور کار امسال قرار دارد؛

اصلاح ۴ نقطه حادثه خیز در محورهای استان همدان

صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اعلام کرد: امسال اصلاح ۴ نقطه حادثه خیز در محورهای استان، انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، صفر صادقی راد اظهار داشت: ۱۱۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان همدان وجود دارد که سال ۹۶ شناسایی و از آن زمان اقداماتی برای رفع خطر از آن‌ها انجام شده است و امسال نیز اصلاح ۴ نقطه حادثه خیز در این محورها، انجام خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: مجموع راه‌های همدان ۵۱۱۴ کیلومتر که ۷۰ نقطه پرتصادف و ۴۶ نقطه دارای تصادف در آن‌ها شناسایی شده است.
صادقی راد یادآور شد: پراکندگی یکسانی در محورهای استان درباره حادثه‌خیزبودن وجود دارد که بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌های اصلی و راه‌های روستایی را شامل می‌شود.
وی بیان داشت: امسال هم قرار است بر مبنای اعتبار ابلاغ‌شده به اصلاح و رفع این نقاط حادثه‌خیز اقدام شود و در حال حاضر نیز اصلاح ۴ نقطه در دستور کار قرار دارد.
این مسئول تأکید کرد: شناسایی نقاط پر حادثه و آشکار سازی، ایمن سازی پل‌ها و پرتگاه‌ها در محور‌های شریانی از اقدامات مهم این اداره کل در افزایش ایمنی است.