شناسهٔ خبر: 93324 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

۵ بيمارستان جديد آماده تحويل به وزارت بهداشت است

علی نبیان معاون وزير راه و شهرسازی از آماده بودن ۵ پروژه بيمارستانی برای تحويل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبيان با بيان اينكه همزمان با آغاز شيوع كرونا در كشور تلاش مضاعفي براي تكميل زيرساخت‌های درمانی مورد نياز شد، گفت: نتيجه تلاش مجموعه فني – مهندسی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومي در دوران كرونا تاكنون تحويل ۹ پروژه بيمارستانی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی بوده است.

مدير عامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی افزود: ۵ پروژه بيمارستانی ديگر نيز آماده تحويل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي است كه در ميان آنها چهار بيمارستان قابليت آغاز تجهيز و پذيرش بيمار دارد.

معاون وزير راه و شهرسازی  با اشاره به دشواری فعاليت‌های عمرانی در دوران كرونا ادامه داد: تلاش كرديم پشتيبان كادر درمان كشور باشيم و زيرساخت‌های لازم برای فعاليت آنها را فراهم كنيم.

نبيان به برخی از بيمارستان‌های افتتاح شده در دوران كرونا اشاره كرد و گفت: بيمارستان‌هايی مانند لنگرود، بهشهر، سقز و سينا زرند همه در روزهايی به بهره‌برداری رسيدند كه نياز به فضای مطلوب براي خدمات‌دهی به بيماران وجود داشت.

به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی تأكيد كرد:  باوجود تنگناهای مالی تکمیل بناهای بیمارستانی در اولویت اين سازمان قرار دارد.