شناسهٔ خبر: 93397 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد:

سفر عضو هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به استان همدان

مکانیک خاک حسن زمانیان عضو هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سفر به استان همدان با مدیرکل راه و شهرسازی این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این سفر زمانیان ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیرکل راه و شهرسازی استان بر ضرورت صدور پروانه حقوقی عضویت آزمایشگاه استان در نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد.

در این سفر عضو هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، با مدیران و کارکنان آزمایشگاه استان گفت‌وگو کرد.

عضو هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با برنامه‎ریزی‎های انجام شده در سال جدید شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید ۴۰ درصد افزایش درآمد داشته باشد و خانواده بزرگ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای رسیدن به این برنامه باید ضمن ارائه خدمات و ایده‎های نو، به بازارهای جدید نیز ورود کرده و با حفظ و ارتقاء خدمات فنی و کیفی، با تلاش و همت مضاعف خدمات مهندسی را نیز به سایر کشورها صادر کند.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در این سفر حسن زمانیان عضو هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، با حضور در محل پروژه راه آهن همدان- ملایر از این واحد و تجهیزات بکارگرفته شده بازدید کرد . دیدار با خانواده شهریار رخزادپور، مدیر فقید پیشین آزمایشگاه استان همدان نیز از دیگر برنامه‌های سفر ایشان بود.