شناسهٔ خبر: 9340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزير راه و شهرسازي در کرمانشاه انجام گرفت

بررسی نقاط حادثه‌خیز و مشکلات محورهای استان کرمانشاه

بازديد معاون وزير راه و شهرسازي از راه هاي استان كرمانشاه معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در سفر يك روزه به استان كرمانشاه از راه ها و نقاط پر حادثه استان بازديد و مشكلات آنها را مورد بررسي قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه، داوود كشاورزيان به همراه سيد سعيد سيد علايي معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي ، عبدالله بهادری مدير كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه و نمايندگان مردم شهرستانهاي قصرشيرين، گيلانغرب، سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي از محورهاي كرمانشاه به اسلام آبادغرب، قصرشيرين، گيلانغرب و حميل بازديد كردند.

کشاورزیان در ابتداي اين سفر يكروزه از كمربندي شرقي كرمانشاه، پروژه چهار خطه در دست احداث پاطاق و نقطه پر حادثه روستاي حبيبوند بازديد کرده و با اهالي روستاي حبيبوند ديدار و به بررسي مشكلات اين نقطه پرداخت.

مدير كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه در پاسخ به درخواست مردم روستاي حبيبوند مبني بر احداث زيرگذر گفت: مطالعات زير گذر اين روستا انجام شده و مناقصه آن نيز برگزار شده و پس از مشخص شدن پيمانكار،كار عمليات اجراي آن آغاز مي شود.

بهادري همچنین افزود: به منظور جداسازي دو باند رفت و برگشت در اين روستا، در وسط جاده از نيوجرسي به منظور ايمني بيشتر و كمك به كاهش تصادفات جاده اي در اين منطقه پرداخته و برای تردد و ايمني اهالي، درابتدا وانتهاي روستا نسبت به احداث دوربرگردان استاندارد اقدام می کنیم و اميدواريم اين كار سبب كاهش حوادث جاده اي وكاهش تصادفات دراين منطقه شود.

در ادامه اين سفركاري معاونين وزير از پروژه دردست احداث قطعه ۶ تكميلي بزرگراه كربلا بازديد کرده و در جريان پيشرفت اين پروژه با طول هشت كيلومتر و اعتبار ۶۶ ميليارد ريالي آن قرار گرفتند.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در ادامه از مرز رسمي و پايانه مرزي پرويز خان بازديد کرد و گفت: بايد با جلسه مشتركي كه با مسئولين اقليم كردستان عراق داريم امكان حمل يكسره بار فراهم شود.

كشاورزيان در این سفر همچنین به بررسي طرح ديوار كشي محوطه بازارچه مرزي پرويزخان و چگونگي استقرار گمرك بامقامات ارشد شهرستان قصرشيرين پرداخت.

در اين سفر يك روزه سيد علايي معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي نيز با همكاران خود در استان كرمانشاه بازديد كرد و مشكلات نيروهاي قراردادي،راهداران و ديگر همكاران خود را شنيد.

نظر شما