شناسهٔ خبر: 93449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط یگان حفاظت راه وشهرسازی استان صورت گرفت؛

رفع تصرف نزدیک به ٣٢٠٠ مترمربع از اراضی ملی سیستان وبلوچستان

رفع تصرف اردیبهشت ماه سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف ۳۲۰۰ مترمربع از اراضی دولتی شمال استان طی اردیبهشت ماه امسال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۳۲۰۰ متر مربع از اراضی دولتی شمال استان در اردیبهشت ماه امسال توسط یگان حفاظت این اداره کل رفع تصرف شد که بیش از ۱۶ میلیارد ریال ارزش آن است.

اکبری با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می‌کنند، تصریح کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجه با زمین‌خواری با شماره تلفن گویای شبانه روزی ١۶۵۶یگان حفاظت اطلاع دهند.

وی افزود: صاحبان ماشین‌آلات سنگین (لودر، بیل مکانیکی، کامیون و …) توجه داشته باشند، در صورت هرگونه همکاری با متصرفین اراضی برای تسطیح زمین و آماده‌سازی ساخت‌وساز غیر مجاز داشته باشند، ماشین‌آلات آنان برای فرآیند قضایی توقیف می‌شود.

وی همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در رفع تصرف اراضی دولتی را قابل تقدیر دانست و از همکاری آنها دراین زمینه قدردانی کرد.