شناسهٔ خبر: 9368 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در نشست امروز کمیسیون عمران؛

لایحه موافقتنامه بین دولتی بنادر خشک تصویب شد

كميسيون عمران مجلس سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه موافقتنامه بین دولتی بنادر خشک در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس خبر داد.

منصور آرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در نشست امروز یکشنبه ۲۱ تیرماه کمیسیون عمران مجلس لایحه موافقتنامه بین دولتی بنادر خشک با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی بررسی شد٬ گفت: این لایحه که در راستای یکپارچه‌سازی حمل و نقل کشور در بنادر و کشور بود با رأی اعضای کمیسیون عمران به تصویب رسید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لایحه موافقتنامه بین دولتی بنادر خشک در خصوص استفاده از ظرفیت‌های ترانزیت حمل و نقل به ویژه در بنادر است که توجه ویژه‌ای به ترانزیت در بخش ریلی دارد.

وی افزود: این لایحه را که به صورت موافقتنامه مطرح شده بود رئیس جمهور٬ وزیر خارجه و وزیر راه و شهرسازی امضا و تأیید کرده بودند.  

سخنگوی كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بخش دیگری از نشست امروز کمیسیون٬ طرح عمليات بانكي بدون ربا (فرعي) مواد ارجاعي ماده(۴۴) و (۴۵) و همچنین لایحه يك فوريتي تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری نیز تصویب شد./

نظر شما