شناسهٔ خبر: 93690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد:

پیشرفت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در جنوب کرمان امیدوار کننده است

جنوب کرمان بازدید طرح اقدام ملی مسکن مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان به همراه مدیرکل دفترطرح اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن با کارگزاری این بنیاد بازدید و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها امیدر وارکننده توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی(جنوب کرمان)، محمد ساردویی در بازدید از پروژهای درحال ساخت طرح اقدام ملی مسکن با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر جیرفت که مدیرکل دفتر طرح اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور را همراهی می کرد، گفت: عملیات اجرایی پروژهای(سبزواران و گلبهار) تحت مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها تاکنون امیدوار کننده بوده است.

وی اظهارداشت: بعداز ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و پالایش پذیرفته شدگان ۱۲ هکتار زمین درشهرهای جنوب کرمان برای اجرای این طرح به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد، درشهرجیرفت اراضی موردنیاز در دو سایت سبزواران و گلبهار با ظرفیت احداث بیش از ۸۰ واحد تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده است.

ساردویی ادامه داد: در پروژه سبزواران که با حضور مدیرکل دفتر طرح اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از آنها بازدید شد، شاهد پیشرفت فیزیکی ۳۰ در صدی این پروژه بودیم و در سایت گلبهار پی ریزی تمام شده و در مرحله حفاری شمع ها است.

وی در رابطه با سایر شهرستان های جنوب کرمان افزود: زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن برای متقاضیان تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و در دست اقدام است.

 مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار داشت: تعدادکل ثبت نام شدگان در جنوب کرمان  ۲۰۱۲ نفر بود که تعداد ۶۵۷ نفر برای تشکیل پرونده و درمهلت مقرر به اداره کل راه وشهرسازی مراجعه کرده و پرونده آنها تکمیل شد، همچنین برای مابقی متقاضیانی که واریز داشته اند در مجتمع شهید بهشتی با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برنامه ریزی و عملیات اجرایی آن در مرحله پی کنی و پی ریزی آغاز شده است.

مدیرکل دفترطرح اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ضمن تشکر از زحمات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و بنیاد مسکن استان کرمان اقدامات انجام شده را امیدوار کننده خواند و گفت: این دو اداره کل با هماهنگی کامل و با پیشرفت خوبی کار های مربوط به طرح اقدام ملی مسکن  را تا کنون دنبال کرده اند.