شناسهٔ خبر: 93694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات خاکبرداری؛

آغاز عملیات بتن ریزی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه

بتن ریزی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی عملیات خاکبرداری و بتن ریزی در پروژه احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار داشت: با پایان عملیات خاکبرداری در محل احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه، عملیات بتن ریزی آن شروع و در حال انجام است.

شریفی افزود: با معرفی پیمانکار جدید پروژه، عملیات خاکی و اجرای اسکلت بتنی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه، با بیش از ۲۴۱هزار متر مکعب خاکبرداری، اجرای عملیات قالب بندی دیوار و ستونهای مرکزی، همچنین آماتور بندی و اجرای دیوار حائل، بیش از ۱۸هزار مترمکعب بتن ریزی و تعبیه سقف در بخش های یک و همکف شرقی، هسته یک و ۲ و همکف مرکزی بیش از ۸۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی در پی داشته است.

وی تصریح کرد: ساختمان اصلی شامل هسته مرکزی در ۱۲ طبقه، بال غربی و بال شرقی مجموعا در ۱۲ طبقه تعریف شده که خوشبختانه اجرای عملیات مذکور در این پروژه مهم عمرانی – آموزشی- درمانی بیش از ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه داشته است.

گفتنی است، برآورد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ، ۶۴۷۹۸۳۲ میلیون ریال اعلام شده و این در حالی است که تکمیل این پروژه در زمان مقرر، مستلزم تامین، تخصیص و تزریق به موقع اعتبار خواهد بود.