شناسهٔ خبر: 9371 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عمليات شانه‌سازي محور بردسكن – سبزوار در خراسان رضوی

شانه سازی جاده رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بردسكن از آغاز عمليات شانه سازي محور بردسكن –سبزوار از سوی عوامل راهداري اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، كاميار رضا رياضي با بيان اينكه محور بردسكن -سبزوار يكي از محورهاي مواصلاتي بسيار مهم و ترانزيتي است كه ترانزيت عبوري شمال كشور را به جنوب كشور ارتباط مي دهد، گفت: به منظور افزايش ضريب ايمني خودروهاي عبوري و همچنين با هدف حفاظت و جلوگيري از تخريب رويه آسفالتي راه هاي ارتباطي، عمليات گسترده شانه سازي محور بردسكن –سبزوار به وسیله عوامل راهداري اين شهرستان آغاز شده است.

وي در خصوص اهميت حفظ شانه‌ هاي راه اظهار كرد: يك شانه خوب در صورت بروز نقص فني در خودرو و نياز به پارك و يا انحراف از جاده ،نقش مهمي در كاهش بروز حوادث جاده اي خواهد داشت.

رياضي در ادامه افزود: با شروع اين عمليات تاكنون حدود ۱۹ كيلومتر يعني ۶۰ درصد عمليات به پایان رسيده كه ۱۵ كيلومتر ديگر نيز بزودي به اتمام خواهد رسيد.

وي در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در حال حاضر تعداد يك دستگاه گريدر و سه دستگاه كاميون و يك دستگاه بولدزر و يك دستگاه لودر در این محور مشغول بكار هستند.

وي همچنين از حذف دو نقطه پرحادثه و احداث دو پاركينگ به همراه تيغ زني، تنظيم شيب شيرواني و تنظيم ورودي و خروجي پل ها و تنقيه آنها، تابلو گذاري و بوته زني زير گاردريل ها و جلوي قرنيزها در محور بردسكن –سبزوار با پيشرفت ۶۰ درصدي خبر داد و گفت: انشالله با تخصيص قير امولسيون به ميزان یکصد تن، عمليات سيل كت اين محور نيز به طول ۱۰ كيلومتر در ادامه همين عمليات آغاز خواهد شد.

نظر شما