شناسهٔ خبر: 9381 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات ایمن‌سازی محورهای سرپل ذهاب در کرمانشاه

ايمن سازي راهها سرپرست راه و شهر سازي شهرستان سر پل ذهاب از پایان عملیات ايمن سازي راه هاي این منطقه نظير لكه گيري، شانه‌سازي و ترانشه‌بري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي كرمانشاه،اسلام شهبازي ضمن اعلام اين خبر گفت: برای ايمن سازي راه هاي اين شهرستان از ابتداي سال تا كنون اقداماتي نظير لكه گيري۴۷ كيلومتر با استفاده از ۴۵۰ تن آسفالت سرد با ضخامت پنج سانتي متر،شانه سازي ميزان ۵۲ كيلومتر از مسير محورهاي مواصلاتي با حجم دو هزار و ۳۰۰ متر مكعب و ترانشه بري صورت گرفته است.

وي بیان کرد: باهدف ايمني بيشتر راه ها و با توجه به افزايش تردد در فصل تابستان در محورهاي مواصلاتي در خصوص نصب تابلو ها و ساير علائم ايمني در مسير بزرگراه كربلا (قطعه ۶ و هفت و گردنه پاطاق ) نصب تعداد ۵۰۷ عدد تابلو، تعريض تعداد ۱۵ عدد صفحه تابلو در بزرگراه كربلا تا انتهاي حوزه استحفاظي ، شستشوي یک هزار و ۷۰۰ عدد تابلو در محور هاي مواصلاتي انجام شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به نقش انكار ناپذير خط كشي و روشنايي در كاهش سوانح رانندگي در قطعه هفت بزرگراه كربلا به ميزان سه كيلومتر خط كشي سرد و دو چراغ چشمك زن سولار نصب شده است.

وي در پایان اظهار کرد: بازسازي و تعويض حفاظ و گاردريل به طول ۴۰ متر از ابتداي گردنه پاتاق تا سه راهي ريجاب، نصب ۵۰۰ عدد از سيلندر هاي ترافيكي در ورودي روستاي حبيبوند و راه اصلي محور قره بلاغ و همچنین پاكسازي ۹ دهنه پل در حوزه استحفاظي اين شهرستان از ديگر اقدامات راهداري اين شهرستان محسوب می شود.

نظر شما