شناسهٔ خبر: 93865 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت ۵۷ درصد است/تامین به موقع اعتبار به تکمیل بیمارستان سرعت می‌دهد

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی‌و‌دولتی با اعلام اینکه پیشرفت فیزیکی بیمارستان رشت ۵۷ درصد است تکمیل این بیمارستان بزرگ را منوط به تامین اعتبار دانست.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در دست اجراست به ارایه توضیح پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت در ۹ طبقه در حال احداث است، گفت: بخش‌های اورژانس، درمانگاه، رادیولوژی، اتاق‌های عمل، بخش مراقبت‌های ویژه، زنان و زایمان، نوزادان از بخش‌های پیش‌بینی شده برای بیمارستان رشت است.  

به گفته مدیرعامل سازمان مجری‌ ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مساحت زمین بیمارستان رشت ۴۶ هزار مترمربع، مساحت ساختمان اصلی ۳۵ هزار و ۸۵ مترمربع و مساحت ساختمان جنبی ۲ هزار و ۳۴۱ مترمربع است.

وی تاکید کرد: تکمیل بیمارستان بزرگ رشت منوط به تامین اعتبار است. منتظر هستیم تا تامین اعتبار لازم برای تکمیل این بیمارستان انجام و پروژه در زمان مقرر تکمیل و تحویل شود.

بنا بر اعلام سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت که از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است در ابتدا ۲۰۰ تختخوابی پیش‌بینی شده بود که بعدها با طرح توسعه‌ای بیمارستان به ۴۰۰ تخت ارتقا یافت و هم‌اکنون دارای ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی است.