شناسهٔ خبر: 93900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی مشاور استاندار صورت گرفت؛

تجلیل از راه و شهرسازی اصفهان به عنوان خدمات‌دهی مناسب به ایثارگران

تقدیر از دکتر قاری قران اصفهان مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران به نمایندگی از استاندار با اهدای لوح سپاس از اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان دستگاه برتر برای خدمات‌دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، لوح سپاس استاندار اصفهان توسط مشاور وی در امور ایثارگران به علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در امور ایثارگران اهدا شد.  

در جلسه‌ای که صبح امروز در محل دفتر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد از فعالیت‌های موثر این اداره کل در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر بعمل آمد.  قاری‌قرآن در این جلسه برگزیده شدن اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌عنوان دستگاه برتر برای خدمات‌دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باعث افتخار دانست و گفت: این اداره کل علاوه بر دستاوردهای گسترده‌ای که در حوزه راه، مسکن و شهرسازی دارد، از مبانی ارزشی انقلاب اسلامی یعنی تکریم شعائر و ارزش‌های انقلاب اسلامی غافل نبوده و وظیفه خود در قبال ایثارگران را به نحو مقتضی انجام داده است.  

وی ضمن قدردانی از تمامی کارکنان این اداره کل به ویژه نماینده خود در امورایثارگران به پاس خدمت‌رسانی مطلوب به ایثارگران معزز عنوان کرد: اقدامات انجام شده وظیفه ارزشی و قانونی ما بوده است و بررسی عملکرد توسط مرجعی برون‌سازمانی و نهاد ذیربط در خدمت رسانی به ایثارگران که موجب معرفی این اداره کل به عنوان دستگاه برتر شده است باعث افتخار مدیران و کارکنان این اداره‌کل است.  

مهدی منصوری نماینده مدیرکل در امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت اذعان داشت: ۱۱۹ نفر از شاغلین این اداره کل را ایثارگران عزیز تشکیل می‌دهند که حمایت‌های لازم از سوی مدیرکل برای رفع دغدغه‌های آنان صورت می‌پذیرد.  

وی با بیان اینکه این اداره کل علاوه بر خدمات‌دهی به ایثارگران درون سازمانی در بخش برون سازمانی نیز خدمات ویژه‌ای ارائه داده است گفت: سال ۱۳۹۹ در خصوص بحث تامین مسکن ایثارگران که از جمله اساسی ترین نیاز این عزیزان محسوب می‌شود این اداره کل توانست بیشتر از برنامه ابلاغی عمل کند.  

ابراهیم یزدی مشاور استاندار اصفهان در امورایثارگران در این جلسه گفت: ارزشیابی صورت گرفته براساس پارامترهای مشخصی انجام شده و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفان به‌عنوان دستگاه برتر در خدمت‌رسانی به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب شده است.  

وی با بیان اینکه اگر انسانی توفیق خدمت پیدا کند برای انجام وظیفه ای این یک نعمت است و اگر خدمتی ارائه دهد و کار ارباب‌رجوعی را حل کند نعمت دیگری است که شامل حالش شده است اذعان داشت: انسانی سعادت‌مند است که بتواند این دو تا نعمت را با هم ترکیب کند و بحمدالله مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از بندگان مخلص خداوند بوده است که توفیق این خدمت رسانی‌ها را داشته است.  

گفتنی است در این جلسه ضمن اهدا لوح سپاس متن آن به نمایندگی از استاندر اصفهان قرائت شد.  
متن تقدیرنامه به شرح زیر است:  

دکتر علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان 
با سلام و تهیت الهی  
نهادینه نمودن فرهنگ والای ایثار و شهادت و گره گشایی از مشکلات عدیده جامعه ایثارگر و خانواده‌های معظم‌شان عنایت و موهبت الهی است قدرآن را باید دانست و خدای متعال را به خاطر این توفیق بزرگ به درگاهش سجده شکر به جای آورد. اقدامات با ارزشی که در حوزه فعالیت جنابعالی برای تکریم و خدمات رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر انجام گرفته قابل ملاحظه بوده، صمیمانه از تلاش‌های خوب جامع و موثر آن جناب، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تشکر بعمل آورده، موفقیت، بهروزی و توفیق استمرار خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را برای جنابعالی مسئلت دارم.  
دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان