شناسهٔ خبر: 93925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

دعوت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرس(بازرسان) سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم

انتخابات مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: هیات اجرایی استان در نظر دارد در روز سوم شهریور ماه اقدام به برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، حسن صبوری اظهار داشت: از تمامی داوطلبان دارای پروانه اشتغال به کار کاردانی در یکی از رشته های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۲۰ آیین نامه کاردانی (حداقل دارای پروانه اشتغال به کار پایه (۲) و فاقد محکومیت انتظامی از درجه ۳ یا بالاتر، از ۳ سال قبل از تاریخ اعلام داوطلبی) و علاقه مند به داوطلبی عضویت در هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان استان می باشند، دعوت می شود مدارک لازم را برای انجام مراحل قانونی تحویل دهند.

وی افزود:  ارائه اصل و تصویر پروانه اشتغال به کار پایه دو و یا بالاتر کاردانی در رشته اصلی.(یا پروانه اشتغال پایه ۳ طبق ضوابط اعلامی)، اصل و تصویر کارت عضویت یا گواهی عضویت در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان، اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، یک قطعه عکس پرسنلی از مدارک مورد نیاز است.

صبوری ادامه داد: مهلت ثبت نام و پذیرش تقاضای داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان استان از ۱۸ تا ۲۸ خرداد است.

وی گفت: بر این اساس متقاضیان می بایست با در دست داشتن مدارک به محل دبیرخانه هیات اجرایی استان واقع در اداره کل راه و شهرسازی به  نشانی قم، حدفاصل آزاد راه کاشان – تهران جنب نمایندگی ایران خودرو مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم هشدار داد: مدت زمان فوق به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و به درخواست های ثبت نام پس از اتمام مدت و درخواست هایی که داوطلب عضویت در هیات مدیره، مشمول "رشته اصلی" که اعضای آن کمتر از ۱۵ نفر می باشند (موضوع تبصره ۲ ماده ۱۸ آیین نامه کاردانی) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

صبوری شرایط داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان نظام کاردانی استان را به شرح ذیل توضیح داد؛

داشتن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن فساد اخلاقی، مالی و عدم اعتیاد به مواد مخدر، نداشتن پیشینه کیفری و عدم وابستگی به گروه های غیر قانونی، داشتن حداقل ۹ سال سابقه کار مفید و عملی در رشته و حرفه مربوط ( دارنده پروانه اشتغال به کار کاردانی در پایه "۲")، دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جمله این شرایط هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار داشت: هیات اجرایی مجاز است از افراد مشمول این بند در بازه زمانی پیش بینی شده در جدول زمانبندی پس از اخذ تعهد ثبت نام بعمل آورد.