شناسهٔ خبر: 93939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خوزستان خبر داد؛

احداث سیستم فاضلاب مسکن مهر رامشیر تا یک ماه دیگر

استاندار خوزستان استاندار خوزستان گفت: ضرب‌الاجلی مشخص شده تا در مدت یک ماه آینده، احداث سیستم فاضلاب مسکن مهر رامشیر اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار کرد: جلسات متعددی با نماینده مردم رامهرمز و رامشیر برای پیگیری پروژه‌ها و حل مشکلات رامشیر برگزار شده است.

وی افزود: بعد از سال‌ها تلاش، جاده اصلی رامشیر به ماهشهر کلنگ زنی شد و حدود ۳۴ میلیارد تومان اعتبار نیز امسال برای اجرای فاز اول آن در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: امیدواریم فاز دوم این محور در یکی دو ماه آینده به مناقصه گذاشته شود تا ۳۲ کیلومتر جاده از رامشیر به رامهرمز به صورت چهارخطه اجرایی شود.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به جاده قدیم مشراگه گفت: صحبت‌هایی شده تا روکش آسفالت این محور انجام و راه و شهرسازی نیز نسبت به تعریض آن اقدام کند. 

استاندار خوزستان گفت: در این محور نیز باید حدود ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت اجرایی شود.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به مشکلات فاضلاب مسکن مهر رامشیر گفت: ضرب‌الاجلی مشخص شده تا در مدت یک ماه آینده، احداث سیستم فاضلاب مسکن مهر رامشیر اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به اعتبارات خوبی که امسال برای روستاها و مناطق محروم در نظر گرفته شده است، جاده‌های روستایی این منطقه به سرعت بازسازی و آسفالت خواهند شد.