شناسهٔ خبر: 93976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب باسکول جاده ای در محل پلیس راه دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان

باسکول جاده ای.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از اجرا و نصب باسکول جاده ای در محل پلیس راه دلگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایراشهر)، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان علی قبا اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن، اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است، کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه‌بار غیرمجاز هستند از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: با نصب این دستگاه در محل پاسگاه پلیس راه دلگان و کنترل ناوگان باری توسط مامورین پلیس راه به ویژه در زمان فصل برداشت محصولات کشاورزی از آسیب و تخریب رویه راه جلوگیری و همچنین با اعمال قانون ناوگان متخلف، حفاظت از راهها و رعایت وزن بار توسط رانندگان و شرکتهای حمل و نقلی افزایش خواهد یافت.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: برای نصب این با سکول که توسط پیمانکار بخش خصوصی در حال اجراست ۲۲۷ میلیون تومان اعتبار از سوی این اداره کل پیش بینی شده است.