شناسهٔ خبر: 94073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان صورت گرفت؛

موقعيت مكانى زمين هاى طرح اقدام ملى مسكن در شهر لار مشخص شد

قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن فرآیند قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن در شهر لار برگزار و موقعیت مکانی زمین های این طرح اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لارستان)، پس از پایان فرآیند قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن در شهر لار که با حضور هیات نظارتى متشکل از نماینده فرماندار، نماینده دادستان، نماینده مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، نماینده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، نمایندگان متقاضیان و اصحاب رسانه برگزار شد، موقعیت مکانی زمین های این طرح اعلام شد. 

موسی میرزایی مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: برای تمامی متقاضیان واجد شرایط که واریز وجه توسط آنها صورت گرفته در چندین نقطه از شهر لار زمین های مناسب برای احداث واحد های این طرح با حمایت مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تامین شده است .

وی افزود: در حال حاضر قرعه کشی صورت گرفنه برای ١٦ واحد دیگر جنب قرارگاه پلیس راه جنوب فارس است که قبلا با عنوان ١٦٩ واحدی اقدام ملی مراحل قرعه کشی آن انجام و هم اکنون توسط بنیاد مسکن شهرستان لارستان در حال ساخت است .

مدیریت مسکن و ساختمان این اداره کل تصریح کرد: برای احداث بخش دیگری از مسکن اقدام ملی جنب اداره راه و شهرسازی شهرستان لارستان زمین به بنیاد مسکن واگذار شده که جانمایی برای ٢٠٨ واحد در آن صورت گرفته و در این قرعه کشی زمینی که متعلق به این افراد است مشخص شد .

وی با بیان اینکه  موقعیت مکانی زمین مابقی افراد با مساحت ٧ هکتار جنب ساختمان دانشکده علوم پزشکی پیش بینی شده است، گفت: این زمین برای مشخص شدن میزان واحد پذیری هم اکنون در دست طراحی است و در صورت عدم ظرفیت به تعداد مشخص ، بلافاصله زمین بعدی جایگزین خواهد شد.

میرزایی با اشاره به اینکه مسکن به عنوان یک سرپناه، نیاز اولیه و اساسي انسان است، افزود: مجموعه اداره کل راه و شهرسازی لارستان در ماموریت خود نسبت به واگذاری زمین برای این طرح تلاش نمود تا زمین های مناسب در موقعیت های خوب شهری در اختیار مردم قرار گیرد .

شایان ذکر است نحوه اطلاع رسانی از نتیجه قرعه کشی توسط بنیاد مسکن استان فارس از طریق پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.