شناسهٔ خبر: 94078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۲ ماهه امسال صورت گرفت؛

افزایش تردد ورودی و خروجی به خراسان شمالی

تردد خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در ۲ ماهه امسال شمار ترددهای ورودی به استان ۳۲.۴۵ درصد و تردد خروجی از استان ۳۳.۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی(خراسان شمالی)، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در ۲ ماهه امسال ورود یک میلیون و ۹۲ هزار و ۷۶۴ دستگاه خودرو به استان ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۸۲۵ هزار و ۵۱ دستگاه بوده است که بر این اساس شمار ترددهای ورودی به استان ۳۲.۴۵ درصد و تردد خروجی از استان ۳۳.۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

وی با اشاره به افزایش تردد خروجی از استان به میزان یک میلیون و ۹۰ هزار و ۴۴۹ دستگاه گفت و خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال قبل خروج ۸۱۷ هزار و ۵۲۳ دستگاه خودرو از استان گزارش شده بود.

شهامت با اشاره به تلاش برای هوشمندسازی کنترل ترددهای جاده ای در استان گفت: اکنون ۲۳ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۲۲ دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت فعال در سطح جاده های استان نصب شده است که تردد در جاده ها به وسیله این تجهیزات رصد و کنترل می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه عبوری از استان به وسیله ۵۱ دستگاه ترددشمار نصب شده در سطح جاده های استان مخابره می شود.