شناسهٔ خبر: 94088 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ارتقای ایمنی جاده ها صورت می گیرد؛

اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در راه های شریانی مازندران

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی در محورهای شریانی استان اجرای عملیات بهسازی، لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت با شتاب مضاعفی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، اسماعیل فولادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی در محورهای شریانی استان اجرای عملیات بهسازی آنها با شتاب مضاعفی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز عملیات لکه گیری، روکش آسفالت، درزگیری و میکروسرفیسینگ در برخی از محور‌های استان (بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی) اجرا شده است.

وی ادامه داد: موثرترين شرايط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمنی لازم بوده تا بتوان با خيالی آسوده تردد كرد و از جمله اهدافی كه اين اداره کل براي دستيابی به آن تلاش می كند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم براي انجام و اجرای رويه هاي آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت: به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورها اجراي عمليات مذکور در محورهای ارتباطی سوادکوه، کندوان، هراز، ساری _ قائمشهر و کمربندی قائمشهر صورت پذیرفت.

وی افزود:جاده ها از جمله اموال عمومی است كه قانون گذار حفظ، حراست، نگهداری ، تعريض و هرگونه فعاليتهای مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده، بديهی است ايمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آینده راه ها از اهميت ويژه ای برخوردار است.

 فولادی افزود: انشالله باتخصیص اعتبار و تامین قیر لازم برای اجرای پروژه های سطح استان، سرعت اجرای پروژه ها افزایش یافته تا موجبات رضایتمندی ، ایمنی و آرامش مردم  فراهم آید.

وی در پایان از زحمات و تلاش های خالصانه و مجدانه همه راهداران که در تمام طول شبانه روز به ارائه خدمت مشغول ند و همچنین صبوری و متانت و حوصله و تحمل هموطنان عزیزی که متحمل مشقت شده اند تقدیر و تشکر کرد.