شناسهٔ خبر: 94090 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

انجام بیش از ۳۵۰ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

اقدامات راهداری مازندران با نصب علائم جاده‌ای در راه‌ها برای افزايش ضريب ايمنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۷ کیلومتر از جاده‌های استان خط‌کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون در محورهای استان ۳۵۷ کیلومتر خط کشی انجام و تعداد ۶۰۰ عدد تابلوی اخطاری و انتظامی تهیه و  نصب شده است.

روشن افزود: به منظور آشکارسازی و بالا بردن سطح ایمنی راه ها تعداد ۹ عدد چراغ چشمک زن نیز در محورهای استان نصب شد، همچنین روشنایی ۶۳ کیلومتر از تونل ها و راه های استان تعمیر و نگهداری شدند.
وی ادامه داد: راهداران با تلاش شبانه‌روزی خود ۸۰ کیلومتر از راه‌های استان را اصلاح، ایمن سازی و عملیات شیب شیروانی انجام دادند، همچنین سه کیلومتر از نقاط پرتگاهی در راه های استان را با نصب گاردریل و اجرای محافظ خاکی ایمن سازی کردند.

وی تهیه و نصب ۱۶۰ متر نیوجرسی ، بازسازی ۳۰ عدد پایه تابلو های اطلاعاتی و همچنین شستشوی ۷۰۰ عدد تابلو و علائم در محورهای استان را از دیگر اقدامات راهداران در امسال عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: ایمن سازی محورهای استان به منظور کاهش تلفات و تصادفات جاده ای یکی از اقدامات مهم این اداره کل می باشد که روزانه توسط راهداران زحمت‌کش و پرتلاش انجام می‌پذیرد تا مردم عزیز استان سفرهای ایمن و بی خطری را در راه های این استان تجربه کنند.