شناسهٔ خبر: 94123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای آماده‌سازی سایت‌های مسکن‌مهر تیران انجام شد؛

تحویل پنج قطعه پلاک مسکونی در فاز اول به شهرداری تیران

سعید کاشفی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اعلام کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان و آماده‌سازی سایت‌های مسکن‌مهر شهر تیران، پنج قطعه پلاک مسکونی در فاز اول، به شهرداری این شهر تحویل داده شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اعلام کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان و آماده‌سازی سایت‌های مسکن‌مهر شهر تیران، پنج قطعه پلاک مسکونی در فاز اول، به شهرداری این شهر تحویل داده شد. 

کاشفی با بیان اینکه شهر تیران دارای سه سایت مسکن مهر شامل (۱۹۰ واحدی کوهان، ۴۶۲ واحدی فلزی و ۲۷۲ واحدی مشاغل آزاد) است اظهار کرد: مساحت این سایت ها در مجموع ۱۱ هکتار است که بر اساس صورتجلسه ای در سال ۱۳۹۸ تحویل شهرداری تیران شده است. 

وی با اشاره به اینکه خدمات آماده‌سازی سایت های مسکن مهر شهر تیران مطابق با این صورتجلسه حدود ۱۶ میلیارد ریال برآورد شده بود عنوان کرد: تامین این مبلغ از سوی راه و شهرسازی به صورت مرحله‌ای و در قالب پلاک مسکونی به قیمت کارشناسیِ زمان ابلاغ صورتجلسه، انجام می‌پذیرد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های بعمل آمده و اقدامات انجام شده توسط شهرداری، در فاز اول تعداد پنج پلاک مسکونی به مساحت ۹۵۸ مترمربع جهت بخشی از صورتجلسه توافقنامه کلی، پس از انعقاد قرارداد  به شهرداری تحویل داده شد. 

وی گفت: مطابق با این قرارداد شهرداری متعهد شده است ظرف مدت هشت ماه از ابلاغ آن، نسبت به تکمیل آماده‌سازی سایت‌های مسکن‌مهر این شهر اقدام کند و در صورت حسن انجام تعهدات، قراردادهای آتی تا تکمیل و تحویل تمامی پلاک‌های در نظر گرفته شده برای این منظور، منعقد می‌شود.