شناسهٔ خبر: 94181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت برای کاندیداتوری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس

راه و شهرسازی فارس.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از همه حرفه‌مندان و مهندسین واجد شرایط کاندیداتوری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دعوت کرد تا در مسیر نیل به اهداف و منافع سازمان، احساس تکلیف و مسئولیت کرده و پا به عرصه انتخابات گذارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس از مهندسان و حرفه مندان برای کاندیداتوری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دعوت به عمل آورد.

وی افزود: ثبت نام کاندیداها برای عضویت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان فارس از اول خرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان ماه جاری نیز ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: تمامی علاقمندان حائز شرایط نامزدی دارای پروانه اشتغال به کار معتبر مهندسی در یکی از رشته های معماری، عمران،تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی،شهرسازی،ترافیک ونقشه برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۵۹ آیین نامه اجرایی می باشند با در دست داشتن مدارک می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

 زاهدی خاطر نشان ساخت: بی شک ارتقای صنعت ساختمان و دانش حرفه ای به نحوی که هم مهندسان و هم مردم به این حرفه افتخار کنند در گرو شکل گیری سازمان نظام مهندسی پویا است .

وی اضافه کرد: البته برای رسیدن به این اهداف تنها عضویت در هیات مدیره سازمان هدف اصلی نیست بلکه وسیله ای است تا از طریق آن به مهندسی ساختمان استان کمک شود و ضمن اندیشیدن به پویایی ورود اندیشه های نوین مهندسی به آنها عمل شود.