شناسهٔ خبر: 94200 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

ستاد ملی کرونا با پرداخت وام ودیعه مسکن در سال جاری موافقت کرد/فرصت ثبت نام برای وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور امسال/قراردادهای اجاره به مدت یکسال دارای اعتبار است

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با موافقت ستاد ملی کرونا برای پرداخت وام ودیعه مسکن در سال‌جاری خبر داد و فرصت ثبت‌نام را تا پایان شهریور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در گفت و گو با شبکه خبر از موافقت ستاد ملی کرونا با پرداخت وام ودیعه مسکن به واجدان شرایط خبر داد و مهلت ثبت‌نام را تا پایان شهریور اعلام کرد.

وزیر راه و شهرسازی، گفت: با موافقت ستاد ملی کرونا تا پایان شهریورماه، افرادی که موفق به دریافت وام ودیعه مسکن نشدند، می‌توانند در سامانه tem.mrud.ir ثبت نام  کنند و برای دریافت وام ودیعه درخواست بدهند.

عضو کابینه دولت دوازدهم، افزود: وام ودیعه مسکن برای تهران ۷۰ میلیون تومان، برای کلانشهرها ۴۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۲۵میلیون تومان تعیین شده است و افرادی که سال گذشته موفق به ثبت‌نام نشدند و واجد شرایط هستند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در ستاد ملی کرونا وضعیت واحدهای مسکونی استیجاری نیز تعیین‌تکلیف شد و شرایط سال گذشته موردتایید قرار گرفت.

به گفته وی،بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، قراردادهای اجاره اتوماتیک و بدون مراجعه به بنگاه‌های معاملاتی به مدت یکسال دارای اعتبار است و میزان اجاره نیز به عنوان سقف حداکثری مجاز نه به صورت اجباری همان میزان سال گذشته تعیین شده است.