شناسهٔ خبر: 94232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان دردیدار با امام جمعه جیرفت به آن پرداخت؛

تشریح فعالیت‌های راه و شهرسازی جنوب کرمان

جنوب کرمان دیدار امام جمعه جیرفت مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان جیرفت از تمرکز وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان بر توسعه و آبادانی منطقه جنوب کرمان خبر داد و گفت: رسیدگی به بافت های فرسوده شهری، طرح اقدام ملی مسکن و ساخت۷ بزرگراه تاثیرگذار درجنوب کرمان گامی مهم در جهت توسعه منطقه، جذب مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی بوده است.

 به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، محمد ساردویی در دیدار با امام جمعه جیرفت ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان امام جمعه شهرستان جیرفت،گفت: در سال‌های اخیر تمرکز وزارت راه و شهرسازی و به‌ تبع آن اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان بر توسعه و آبادانی منطقه موثربوده است و رسیدگی به بافت های فرسوده شهری، طرح اقدام ملی مسکن و ساخت ۷ بزرگراه تاثیر گذار درجنوب کرمان گامی مهم در جهت توسعه  منطقه و جذب مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی بوده است.

وی در خصوص همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: در تهیه برنامه اقدام مشترک با شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ساخت سرای محله و ورزشگاه از پروژه های فرهنگی و اجتماعی می باشند که در دستور کار داریم و دراصلاح ورودی و خروجی اکثر شهر های جنوب کرمان می توان به ساخت پل، روکش آسفالت و یا روشنایی داخل شهر ها و همچنین تحویل قیر رایگان به شهر داری ها اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در بخش شهرسازی تشریح کرد: طرح های جامع و تفصیلی بعضی از شهرها انجام شده یا در دست اقدام است تا شهرداری ها بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه دهند در همین رابطه کمیسیون های ماده ۵ جنوب کرمان از شمال استان تفکیک شود و کارها در این اداره کل سریع تر انجام شود.

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن گفتیکی از برنامه‌های اخیر دولت طرح اقدام ملی مسکن بوده که در جنوب کرمان مانند سایر استاهای کشور اقدامات موثری از ثبت نام متقاضیان تا آغاز عملیات اجرایی این پروژه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه صحبت های خود به بزرگراه های جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: ۷ بزرگراه تاثیر گذار درجنوب کرمان درحال ساخت داریم که با توجه به مستعد بودن منطقه گام مهمی در جهت توسعه جنوب کرمان خواهد بود.

در پایان امام جمعه شهرستان جیرفت ضمن تشکر از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی بر رفع موانع برای ادامه کار تاکید کرد و گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات خوبی در شهرستان جیرفت انجام شده است، برای اینکه بتوانیم در همین مسیر سریعتر اقدام کنیم باید موانعی که می تواند در مسیر توسعه خلل ایجاد کند با هم‌فکری و هم اندیشی همه مسئولین برداریم .