شناسهٔ خبر: 94270 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا پایان امسال انجام خواهد شد؛

بهره برداری از ۱۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان کرمانشاه

کرمانشاه - بازرسی از مجتمع خدمات رفاهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در دست ساخت است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ،  ‌فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: در استان  ۲۹ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره برداری است و ۲ مجتمع خدمات رفاهی از ابتدای امسال تا کنون پرونده بهره برداری خود را تمدید کرده اند.
وی گفت: در این شرایط شیوع بیماری کرونا نظارت‌ها و کنترل‌های بهداشتی ویژه در راستای رعایت استانداردهای لازم برای سلامت مسافران بر این اماکن ابلاغ شده  و ضد عفونی این مجتمع‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.
کرمی افزود: خستگی و خواب آلودگی از عوامل اصلی تصادفات جاده‌ای به ویژه در جاده‌ ای است که این مجتمع‌ها می‌توانند نقش مهمی در کاهش این مشکلات داشته باشند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: ۳۲ مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام است و تعداد ۸ موافقت اصولی در امسال تمدید شده و ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز در دست ساخت است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کرمی با بیان اینکه این مجتمع ها، خدمات عمومی شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران و اتاق استراحت، به مسافران در استان خدمات ارائه می کنند از عموم شهروندان خواست هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مطرح کنند.