شناسهٔ خبر: 94326 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تشکیل کمیته حمل کالاهای اساسی در استان صورت گرفت؛

حمل بیش از ۶ هزار و۵۰۰ تن کالای دپو شده فارس از بندر امام(ره)

حمل کالای اساسی از بندر امام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد: با تشکیل کمیته حمل کالاهای اساسی در این اداره کل بیش از ۶ هزار و۵۰۰ تن کالای دپو شده استان در بندر امام(ره) به استان فارس حمل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد: با تشکیل کمیته حمل کالاهای اساسی در این اداره کل بیش از ۶ هزار و۵۰۰ تن کالای دپو شده استان در بندر امام(ره) به استان فارس حمل شد.

 سیاهپور افزود: حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) همواره یکی از دغدغه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ویژه در سه ماهه نخست هر سال می باشد که با توجه به دپوی کالاهای اساسی استان در این بندر به ویژه نهاده های دامی این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: میزان کالاهای دپو شده استان در روزهای گذشته ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن بوده که با استقرار کارشناس اداره کالای این اداره کل، ریاست کانون رانندگان و نایب رئیس کانون شرکت های حمل و نقل کالای استان و با برنامه ریزی های بعمل آمده و اعزام ناوگان حمل کالا و فعالیت شبانه روزی ناوگان ۶هزار و۵۰۰ تن از  این نهاده های دامی به ۱۲ هزار تن تقلیل یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان ساخت: این روند در روزهای آتی همچنان ادامه داشته و به صورت ویژه نیز در دستور کار قرار دارد و کمیته ای تحت عنوان کمیته حمل کالاهای اساسی برای رصد جریان حمل و نقل و اعزام ناوگان نیز در این اداره کل تشکیل شده است.