شناسهٔ خبر: 94399 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

حضور در انتخابات وظیفه‌ای ملی و اسلامی است

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی با تأکید بر ضرورت حضور منسجم و متحد ملت ایران در انتخابات، گفت: مردم‌سالاری دینی از نعمت‌های بزرگ الهی است که با مشارکت فعال در انتخابات محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در پیام خود با دعوت از آحاد مردم و به ویژه کارکنان و خانواده بزرگ وزارت راه وشهرسازی در سراسر کشور برای حضوردر انتخابات در ۲۸ خردا۱۴۰۰، تأکید کرد: انتخابات از رویدادهای سرنوشت سازی است که قطعا برنامه های آینده کشور با انتخاب مردم در حوزه های مختلف مشخص خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی یادآوری کرد: فاصله گرفتن مردم از نظام ایران اسلامی، هدف دشمنان از تبلیغات وسیع برای عدم حضور در انتخابات است و عمل صالح انجام دادن کار بر خلاف نظر دشمنان و خواسته آنان، با مشارکت فعال در انتخابات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت پشتوانه‌ مردمی نظام جمهوری اسلامی و تآثیرآن در مؤلفه های قدرت، اظهار داشت: رابطه‌‌ معکوس بین حضور مردم و فشارهای دشمن وجود دارد و حضور مردم، نظام جمهوری اسلامی را به معنای واقعی کلمه قدرتمند می‌کند.

اسلامی با اشاره به دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی در بعد از انقلاب اسلامی و ورود ایران به عرصه هایی تکنولوژِی‌های برتر و خودکفایی در بخش‌های مهندسی نسبت به آینده روشن ایران اسلامی اظهار امیدواری کرد و گفت: به یاری پروردگار متعال و حضور منسجم و متحد ملت بزرگ در انتخابات پیش رو، مسیر پیشرفت و توسعه کشور روشن‌تر از هر زمان است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان از همه دلسوزان نظام و کارکنان این وزارتخانه درخواست کرد برای ترغیب مردم عزیزمان به حضور شکوهمند در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از هیچ تلاشی دریغ نکنند زیرا که مشارکت حداکثری مردم و به ویژه نسل جدید انقلاب، ضامن امنیت ملی و اقتدار دولت آینده خواهد بود.