شناسهٔ خبر: 94420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان:

با حضور در انتخابات؛ تصویری ازهمبستگی و اقتدار خواهیم بود

عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان ضمن دعوت از تلاشگران عرصه راهداری و فعالان حمل ونقل استان برای شرکت هر چه باشکوه تر در انتخابات اظهار داشت: با حضور در انتخابات؛ تصویری ازهمبستگی و اقتدار خواهیم بود .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان خانواده بزرگ راهداری و حمل ونقل جاده ای استان را برای حضور پرشور و حماسی و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دعوت کرد و اظهار داشت: راهداران و فعالان عرصه حمل ونقل جاده ای استان زنجان همگام با ملت غیور و  همیشه سرافراز ایران  به پای صندوق های رای گیری خواهند آمد و حماسه ای دیگر را در لبیک به رهبر معظم انقلاب و برای سربلندی ایران اسلامی رقم خواهند زد.

وی افزود: بی شک در  برهه حساس کنونی حضور مقتدرانه تمامی اقشار ملت شریف ایران عزیزمان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه موجب همبستگی ،اقتدار و به تصویر کشیدن عزم و اراده ملی در ساختن ایرانی آباد و سربلند خواهد بود.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان در پایان گفت: ماخانواده بزرگ راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان در همراهی خیل عظیم تمامی اقشار مردم شریف میهن عزیزمان در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری  را در تاریخ کشورمان ثبت می نماییم .