شناسهٔ خبر: 94436 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور به شرکت در انتخابات

خادمي امضا مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور از مردم ایران برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در پیامی از مردم ایران برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. در این پیام آمده است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
"هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد". مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ روزی ماندگار و حماسه ساز در تاریخ کشور عزیزمان ایران و برگ زرین دیگری در صحیفه انقلاب شکوهمند اسلامی تبدیل خواهد شد. 
با نگاهی به تاریخ چهل و سه سال این انقلاب عظیم، شاهد فراز و نشیب‌های بسیار و ایام سخت و شیرینی بودیم که با همت و مجاهدت دلیر مردان و شیر زنان این مرز و بوم به عزت و اقتدار ایران اسلامی مبدل شد و حیرت و تعجب جهانیان را برانگیخت.
 مردم این سرزمین گاه در قامت فرمانده یا سربازی دلیر، گاه در جامه مدیری مدبر یا کارمندی دلسوز، گاه در قامت مهندسی حاذق یا کارگری ماهر و... همواره دست در دست یگدیگر توطئه های شوم دشمنان قسم خورده را نقش برآب کردند و کشتی این انقلاب را به ساحل آرامش و اقتدار رساندند. 
به یقین ۲۸ خردادماه نیز بار دیگر تجلی حضور مردم بصیر و آگاه این سرزمین در صحنه انتخابات و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود. 
اینجانب از همه مردم عزیز و با بصیرت به ویژه همه مهندسان و تلاشگران عرصه عمران و سازندگی در بخش های دولتی و خصوصی دعوت می کنم با لبیک به ندای رهبر فرزانه و با حضوری گسترده در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت خویش و انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته، همدل و هم صدا و فارغ از جریانات سیاسی و جناحی بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نمایش دهند.