شناسهٔ خبر: 9455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی كرمانشاه تا سه ماه آینده

عبدالله بهادری مدیر كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه اظهار امیدواری کرد ظرف سه ماه آینده كلنگ احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهر کرمانشاه به زمین زده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهركرمانشاه مشكلاتی از قبیل زمین و تغییر كاربری داشتیم كه خوشبختانه مشكل زمین حل شده و تغییر كاربری آن نیز در دست اقدام است.

بهادری در خصوص محل احداث این بیمارستان گفت: جابجایی محل احداث بیمارستان ضرورت ایجاد می كند كه متناسب با موقعیت مكانی، نقشه بیمارستان نیز تغییر كند و در حال حاضر طراحی این پروژه در دست اقدام است.

بهادری تاکید كرد: امیدوارم كه ظرف دو ماه آینده نقشه معماری و سازه این بیمارستان نیز به اتمام برسد.

مدیر كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در خصوص اهمیت این پروژه گفت: این بیمارستان یك پروژه عظیم در غرب كشور و اولین بیمارستان جنرال غرب كشور كه تمامی بخش‌های تخصصی را دارا باشد محسوب می‌شود.

وی اعتبار این پروژه را ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیارد تومان اعلام كرد و افزود: در صورت تامین اعتبار، ساخت این بیمارستان سه تا چهار سال به طول می‌انجامد و امیدواریم كه ظرف مدت سه ماه آینده كلنگ احداث این بیمارستان با حضور وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شود./

نظر شما