شناسهٔ خبر: 9465 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون مرکز مدیریت راه های کشور:

تمام عوامل سازمان راهداری برای خدمت‌رسانی در آماده باش کامل هستند

مژگان جلیلیان معاون مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تمام عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آماده باش کامل هستند تا در آستانه آغاز سفرهای عید فطر در راه های مواصلاتی کشور به مسافران خدمت رسانی کنند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي مژگان جلیلیان عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: علاوه بر ماموران سازمان راهدای، مسئولان تمام شرکت های پشتیبانی کننده سامانه های هوشمند به صورت شبانه روزی در مراکز خود انجام وظیفه خواهند کرد، تا در آغاز سفرهای تابستانی و عید فطر ترافیک روانی را در تمام محورهای مواصلاتی کشور داشته باشیم.

به گفته وی، هموطنان ۲۲ استان کشور نیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های کشور می توانند با شماره تلفن ۱۴۱ داخلی ۴ تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور مطلع شوند.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور اظهار داشت: هموطنان ما در ۹ استان دیگر که هنوز به سامانه ۱۴۱ وصل نشده اند، می توانند با شماره ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند تا از وضعیت ترافیک محورهای مورد نظر خود مطلع شوند.

جلیلیان یادآور شد: به منظور تسهیل تردد هموطنان در برخی از محورهای مواصلاتی هم اکنون مسافران طی تماس با شماره ۱۴۱ از مدت زمان سفر خود در محورهای کرج - چالوس(میدان امیرکبیر کرج تا ورودی چالوس)، آزادراه تهران - قم (عوارض تهرات تا عوارضی قم)و آزادراه تهران - ساوه (عوارضی تهرات تا ساوه) آگاه شوند.

نظر شما