شناسهٔ خبر: 94731 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون رییس جمهور انجام شد

امضای تفاهم نامه های همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

تفاهم نامه سه تفاهم نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در ساختمان شهید دادمان به امضای دوطرف رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عصر امروز شنبه پنجم تیرماه، با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان مراسم مبادله ۳ قرارداد و یادداشت تفاهم میان وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. 

تفاهم نامه واگذاری ۴۰۰ هکتار اراضی الحاقی به پارک علم و فناوری پردیس، مشارکت در احداث شهرک دانش بنیان (شهرک فردوس پردیس) و احداث پارک علم و فناوری در شهر جدید پرند قراردادها و یادداشت‌های تفاهمی بودند که در این مراسم میان وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مبادله شد.

گفتنی است در این مراسم، حبیب‌الله طاهرخانی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، فرزانه صادق مالواجرد، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و جمعی از اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت‌های عمران شهرهای جدید پردیس و پرند نیز حضور داشتند.