شناسهٔ خبر: 94796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تست کرونا برای کارکنان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان انجام شد

تست کرونا (6).jpg  معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل به منظور حفظ سلامت کارکنان با هماهنگ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اقدام به انجام تست رایگان کرونا به روش تست سریع(Rt_PCR) کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، میلاد وفادار معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: این اداره کل با توجه به شیوع ویروس کرونا انگلیسی در استان و وضعیت قرمز حاکم در زاهدان علاوه بر ارائه آموزش های لازم پیشگیری از انتقال کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برای نخستین بار اقدام به انجام تست رایگان کرونا برای کارکنان کرد.

وی اظهار داشت: اجرای این تست، آرامش بیشتر کارکنان اداری و خانواده هایشان و همچنین حفظ سلامت مراجعه کنندگان را به همراه دارد.
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان یکی از بهترین راه‌های مقابله با بیماری کووید ۱۹ را غربالگری با انجام تست‌ کرونا برای شناسایی افراد بیمار و جدا سازی آنها از افراد سالم دانست و تاکید کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی در این اداره کل مطابق با دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا در حال اجراست.

وفادار تصریح کرد: درخواست ما از همه شهروندان و کارکنان با توجه به شرایط موجود ماندن در خانه و در صورت مراجعه به ادارات زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش ابتلاء است.