شناسهٔ خبر: 94818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان‌غربی:

۶٠٠ میلیارد ریال برای رفع نواقص مسکن مهر آذربایجان‌غربی تخصیص می‌یابد

مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: از مجموع ۵١ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی تنها یک هزار و ۶٠٠ واحد باقی‌مانده که در مرحله نصب امکانات رفاهی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، تصریح کرد: احمد اصغری مهرآبادی اظهار داشت: در چندسال گذشته، حجم گسترده‌ای از مردم آذربایجان‌غربی با تکمیل مساکن مهر خانه‌دار شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: منابع مالی جهت محوطه‌سازی، تجهیزسازی و تکمیل امکانات پروژه‌های مسکن مهر برابر با پیشرفت اقدامات تخصیص می‌یابد.

وی در خصوص تأمین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت تصریح کرد: در شهرستان سردشت مشکل کمبود زمین نداریم و برنامه‌ریزی شده که ٧٠ هکتار از اراضی ملی در شهرستان پیرانشهر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن واگذار شود.

نشست پیگیری روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جنوب استان با حضــور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار آذربایجان‌غربی، نمایندگان مردم شهرستان‌های نقده، اشنویه، پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در محل فرمانداری شهرستان پیرانشهر برگزار شد.