شناسهٔ خبر: 94953 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی فاروج انجام شد؛

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با فرماندار شهرستان فاروج

پیگیری طرح های راه و شهرسازی فاروج راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به منظور بررسی مشکلات واگذاری املاک به شهرداری فاروج، طرح اقدام ملی مسکن، پروژه های در دست اقدام و همچنین پیگیری طرح های اداره کل راه و شهرسازی با فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، قاسم قاسمی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه معاونان خود در محل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان به دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، با ابوالحسن نجفی فرماندار فاروج، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان دیدار کرد.
در طی این جلسه طرح های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی شهرستان فاروج و روند اعتباری طرح های در دست اجرا مورد بررسی قرار گرفت و راه کارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در این جلسه گفت: یکی از مهمترین برنامه های اداره کل راه و شهرسازی در خدمت رسانی بهتر به مردم، تعامل مناسب با شهرداری ها است، لذا از این رو پیشنهادات مرتبط با بازنگری طرح جامع شهر تیتکانلو، سهم ۱۰ درصد شهرداری ها از زمین های سایت مسکن مهر مطرح و جهت رفع موانع و مشکلات فنی این طرح ها تصمیماتی اتخاذ شد.
 قاسمی در خصوص تسریع در روند پروژه های راه و شهرسازی این شهرستان اظهار کرد: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط می توان بر مشکلات شهرستان فاروج فائق آمده و موانع اجرایی طرح های این شهرستان را مرتفع کرد.
"اخذ اسناد اعیانی سایت مسکن مهر شهر فاروج"، " انتقال پروژه های راه روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان"، " ساختمان اداری راه و شهرسازی شهرستان فاروج" و " طرح اقدام ملی مسکن" از جمله موضوعاتی بود که در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.