شناسهٔ خبر: 94980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

ساخت پنج هزار واحد مسکن اقدام ملی در خوزستان

پنج هزار واحد مسکن اقدام ملی در خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پنج هزار واحد مسکن اقدام ملی در خوزستان در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: یکی از راهکاری کاهش قیمت مسکن افزایش تولید و ارائه دادن بسته‌های حمایتی و تسهیلات  مسکن است.

پناهی فر افزود: یکی از اقدامات  انجام شده برای تولید مسکن اقدام ملی مسکن است که در مرحله اول پنج هزار نفر ثبت نام کرده و ساخت منازل این تعداد شروع شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌شود ظرف دو سال آینده ساخت این مسکن‌ها به پایان برسد.

وی در ادامه به اهمیت طرح اقدام ملی مسکن و ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای پیشرفت این طرح اشاره کرد و گفت: بخشی از نیاز مسکن استان با انجام این طرح تامین می شود، به همین سبب همکاری و مساعدت همه دستگاههای خدمات رسان ضروری است.

پناهی در پایان ابراز امیدواری کرد این طرح ملی در مدت زمان تعیین شده به اتمام برسد تا شاهد خانه دار شدن بخش عظیمی از شهروندان باشیم.