شناسهٔ خبر: 95017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد ؛

اتمام عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور سعادت شهر - مرودشت

روکش آسفالت سعادتشهر-شیراز معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اتمام اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سعادت شهر - مرودشت (محدوده نقش رستم-پل خان ) خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا راستیار معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اتمام اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سعادت شهر - مرودشت (محدوده نقش رستم-پل خان ) خبر داد و اظهار داشت: به دلیل خرابی های شدید رویه راه در محور مذکور، اصلاح این مسیر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و پس از طی تشریفات قانونی، عملیات اجرایی این محور شروع و طی روزهای گذشته به اتمام رسید .

 راستیار خاطر نشان ساخت: این پروژه به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال اجرایی گردیده و هم اکنون به زیر بار ترافیک رفته است .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ادامه داد: به دلیل اهمیت بالای محور شیراز - اصفهان به عنوان یکی از محور های شریانی و ترانزیتی ، این پروژه جزء پروژه های اولویت دار استان فارس در حوزه راهداری بود که عملیات بهسازی و روکش آسفالت برای تردد ایمن و روان کاربران جاده ای اجرایی گردیده و هم اکنون نیز ۳ اکیپ اجرایی در این محور شریانی و ترانزیتی(اصفهان-شیراز) مشغول به کار هستند.