شناسهٔ خبر: 95029 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی انجام گرفت

بازدید مدیرعامل شرکت بازآفرینی از محلات حاشیه نشین شهرستان بناب

مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفر به آذربایجان شرقی از محلات حاشیه‌نشین شهرستان بناب بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفر به آذربایجان شرقی از محلات حاشیه‌نشین شهرستان بناب بازدید کرد. دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در ادامه این سفر به بازدید از محلات حاشیه نشین بناب از جمله دیزج شمالی و جنوبی، کارگر، فرهنگیان ۴، حوزه علمیه بناب و پروژه‌های بازآفرینی این شهرستان پرداخت.

باقری بنابی نماینده بناب، شهردار و فرماندار بناب و مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از جمله همراهان عبوری در این بازدیدها بودند.

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در بخش پایانی برنامه کاری خود در جلسه مصوبات سفر که در فرمانداری بناب تشکیل شد شرکت کرد و در این نشست دستورات لازم جهت بهبود وضعیت مناطق حاشیه نشین شامل تامین قیر و سرانه‌های عمومی مانند فضای سبز و سالن ورزشی، هدایت آب‌های سطحی و تسریع پروژه‌های در حال انجام مانند احداث مدرسه، فرهنگسرا، خانه بهداشت و ترمیم بناها و مساجد تاریخی این شهرستان را صادر نمود.