شناسهٔ خبر: 95050 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتقال کالاهای اساسی سیستان و بلوچستان از بندر امام خمینی (ره) توسط شرکت های حمل و نقل کالای استان

01.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده، خصوصا کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) توسط رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالای استان در حال بارگیری و انجام می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان سیستان و بلوچستان) ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت جهت تسریع در امر جابه جایی این محموله هماهنگی لازم در خصوص صدور بارنامه انتقال محمولات از مبدا بندر امام به مقصد استان به شرکت های استانی داده شده است که خودشان نسبت به صدور بارنامه اقدام نمایند .
وی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم استان را از اولویت های اصلی این اداره کل ذکر کرد و گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با تشکل‌های صنفی حمل و نقل استان داشته‌ایم حدود ۹۰۰ تن نهاده های دامی مربوط به سهمیه این استان در بندر امام خمینی (ره) باقی مانده است که طی فرآیند حمل ۳۷ دستگاه تریلر از طریق اعزام کامیون به بندر مزبور در حال انجام است.
کرد با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار داشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در دوران بحران کرونا خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده ها می گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.
گفتنی است: در حال حاضر ۹ هزار و ۵۲۲ نفر راننده و ۶ هزار و ۴۹۲ دستگاه ناوگان باری در استان امر جابجایی کالا را برعهده دارند.